VÄLKOMNA på Vernissage!!

10–12 juli · Sandhamnsgatan 30, Gärdet · Drop-in


Välkommen in.

Under tre dagar öppnar jag dörrarna till en utställning som är nära hjärtat. Du möter Jag lever – en serie i akryl och sand, skapad ur något äkta – tillsammans med nya naturmålningar och andra verk. Material som bär på mycket känslor, bilder hämtade från naturen och från något djupare – upplevs bäst på plats!

Det bjuds på bubbel, tilltugg och mingel.

Serien Jag lever turnerar vidare efter sommaren och finns ännu inte till försäljning – men du kan redan nu anmäla ditt intresse för fine art prints.


Praktisk info

📅 10–12 juli 2026
📍 Sandhamnsgatan 30, Gärdet, Stockholm
🕐 Drop-in - fredagen den10 juli från kl.16-19, lördag 14-17 till söndag kl.15-18.
🥂 Bubbel och tilltugg serveras


Anmäl intresse för Fine Art Prints " Jag lever " eller om det är något annat du undrar över. 

Klicka här för att skicka ett meddelande via kontaktformuläret – skriv "Fine Art Prints" i meddelandefältet så hör jag av mig när de finns tillgängliga.

Välkommen att fråga om det är något du undrar över.

Maila Lenapersson0407@gmail.com eller DM på mitt instagram @lenartify

Mer information