VÄLKOMNA på Vernissage!!
10–12 juli · Sandhamnsgatan 30, Gärdet · Drop-in
Välkommen in.
Under tre dagar öppnar jag dörrarna till en utställning som är nära hjärtat. Du möter Jag lever – en serie i akryl och sand, skapad ur något äkta – tillsammans med nya naturmålningar och andra verk. Material som bär på mycket känslor, bilder hämtade från naturen och från något djupare – upplevs bäst på plats!
Det bjuds på bubbel, tilltugg och mingel.
Serien Jag lever turnerar vidare efter sommaren och finns ännu inte till försäljning – men du kan redan nu anmäla ditt intresse för fine art prints.
Praktisk info
📅 10–12 juli 2026
📍 Sandhamnsgatan 30, Gärdet, Stockholm
🕐 Drop-in - fredagen den10 juli från kl.16-19, lördag 14-17 till söndag kl.15-18.
🥂 Bubbel och tilltugg serveras
Anmäl intresse för Fine Art Prints " Jag lever " eller om det är något annat du undrar över.
Klicka här för att skicka ett meddelande via kontaktformuläret – skriv "Fine Art Prints" i meddelandefältet så hör jag av mig när de finns tillgängliga.
